چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
۰ نفر

با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه عملیات اجرایی ایجاد امکانات روشنایی در سه‌راهی خلخال - فیروزآباد واقع در مسیر ارتباطی اردبیل - سرچم این تقاطع تاریک روشن شد.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرشاد سیدی، رئیس شرکت توزیع نیروی برق خلخال در استان اردبیل گفت: بدنبال درخواست اهالی منطقه مبنی بر وجود مشکل تاریکی در تقاطع اردبیل، سرچم به خلخال در منطقه فیروزآباد شهرستان کوثر شرکت برق خلخال باهمکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان و همچنین همکاری شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کوثر اقدام به راه‌اندازی سیستم روشنایی این تقاطع کرد.

وی اظهارداشت: عملیات اجرایی این پروژه با نصب ۵ پایه فلزی و چراغ‌های ۴۰۰ واتی با صرف اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال از منابع اعتباری داخلی شرکت برف در مدت ۱۰ روز اجرا شد.

او گفت: با بهره‌برداری از سیستم روشنایی در این محل مشکل تردد مسافران در شب هنگام برای سوار شدن به اتوبوس‌های مسافربری خطوط اردبیل - تهران و یا رد شدن از تقاطع برای تردد به خلخال به علت مشکل محدودید دید ناشی از تاریکی در زمان شب از این سه‌راهی برای همیشه حل شد.

راه اصلی خلخال -  فیروزآباد به طول ۲۷ کیلومتر بخشی از راه جدید خلخال - اردبیل بوده که در سه‌راهی میکائیل‌آباد این جاده را به جاده ارتباطی اردبیل - سرچم متصل و امکان دسترسی مردم این منطقه را به مرکز کشور و استان از طریق این تقاطع فراهم می‌کند.

کد خبر 473381

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha